درمان های اخیر برای گلومرولونفریت کرسنتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های اخیر برای گلومرولونفریت کرسنتیک

گلومرولونفریت کرسنتیک - یک دسته بندی پاتولوژیک و نه جدی، که با هلال گسترده است. آن را بسیار سریع بوده و معمولا 50٪ میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به مدت 3 ماه کاهش می یابد. بنابراین، در اوایل و تهاجمی درمان باید توجیه شود برای حفظ عملکرد کلیوی و در خاتمه از گلومرولونفریت خاجی در نارسایی کلیوی است.

گلومرولونفریت کرسنتیک است ایمنی با واسطه بیماری کلیوی. سیستم ایمنی بدن ما می تواند مواد مضر بیگانه با تولید آنتی بادی در وضعیت صحیحی غلبه بر. پس از آن، کمپلکسهای ایمنی کمپلکس آنتی ژن آنتی بادی از بدن فیلتر، و بدن ما بهبود از این بیماری است.

با این حال، در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن به طور نادرست فعال است برای ایجاد یک پاسخ ایمنی غیر طبیعی. آنتی بادی و یا کمپلکسهای ایمنی در در کلیه رسوب، باعث تخریب غشای پایه گلومرولی، اجازه می دهد لکوسیت در گردش، واسطه عوامل التهاب و انعقاد به فضا بومن نفوذ کند. پس از آن فیبرین فعال سازی و تکثیر سلول های اپیتلیال جداری، ماکروفاژهای فعال شده و فیبروبلاست بینابینی منجر به شکل گیری نابودی داسی شکل در فضای بومن

درمان های سنتی شامل گلومرولونفریت خاجی اساسا پالس متیل پردنیزولون، سیکلوفسفامید، پلاسما. این درمان با هدف مبارزه با علائم با سرکوب پاسخ غیر طبیعی سیستم ایمنی و یا حذف از گردش ایمنی مجتمع، آنتی بادی، مکمل، و سیتوکین، و غیره با این حال، به عنوان یک قاعده، این بیماری است یک پاسخ مناسب به این درمان نیست.

سلول های بنیادی - بیماری های اخیر کلیه است. او این بیماری با استفاده از سیستم های خود ایمنی مکیده می شود. در درمان خاجی گلومرولونفریت از آن است که اثرات درمانی زیر است.

در مرحله اول، آن می توانید یک پاسخ ایمنی غیر طبیعی در کلیه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها سرکوب می کنند.

دوم، آن را می توانید سپرده ایمنی و antitelovye در کلیه کاهش و علت آنها را به در خون حل می شود. در پایان، آنها را به خارج از بدن فیلتر شده است.

سوم، سلول های بنیادی می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازگرداندن عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن. بنابراین، آن را می توانید از عود یک واکنش التهابی غیر طبیعی را متوقف کند.

اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا ارسال به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر 86 13292893707.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: